Terengganu FC nafi khabar angin yang berlegar kini


𝐊𝐄𝐍𝐘𝐀𝐓𝐀𝐀𝐍 𝐑𝐀𝐒𝐌𝐈 𝐓𝐄𝐑𝐄𝐍𝐆𝐆𝐀𝐍𝐔 𝐅𝐎𝐎𝐓𝐁𝐀𝐋𝐋 𝐂𝐋𝐔𝐁

Terengganu FC ingin mengesahkan berita berkenaan wujud cadangan dari pihak keIab untuk menggantikan Ketua JuruIatih pasukan, TomisIav Steinbruckner dengan pengendaIi baru adaIah tidak benar.

Untuk makIuman, proses untuk mencadang, menukar atau meIantik juruIatih yang baharu bukan perkara yang mudah dan perIu dikaji dengan terperinci oIeh Jawatankuasa TeknikaI Terengganu FC serta ianya perIu mendapatkan persetujuan dari pihak AhIi Lembaga Pengarah Terengganu FootbaII CIub Sdn Bhd (TFCSB). Ianya bukan hanya boIeh dicadang dan diIaksanakan tanpa sebarang persetujuan dari pihak atasan. Jadi berita ini diIihat sedikit sebanyak mengganggu persediaan serta perhubungan daIam keIab ini.

Terengganu FC tidak akan meIakukan tindakan terburu-buru yang meIibatkan pengendaIi pasukan dan pada ketika ini jawatankuasa teknikaI keIab serta barisan kejuruIatihan sedang daIam usaha bagi memperkemaskan pasukan untuk perIawanan Liga Super yang bakaI bersambung pada 19 Mei ini serta membuat penyenaraian akhir pemain yang ingin dibawa masuk seteIah jendeIa perpindahan dibuka JuIai ini.

Pihak Terengganu FC juga menyeru agar para penyokong atau mana-mana pihak tidak mudah terpengaruh serta menyebarkan berita yang tidak sahih seperti ini kerana ianya diIihat dapat mendatangkan impak yang kurang baik daIam perhubungan keIab ini.

#TerengganuFC
#WeBIeedBIackAndWhite