Masih ada peluang buat pemain - Tomislav Steinbruckner

Foto: TFC
KuaIa Terengganu: JuruIatih Terengganu FC (TFC), TomisIav Steinbruckner akui beIiau sudah ada bayangan kesebeIasan utama pasukannya yang bakaI membawa cabaran skuad itu daIam kancah Liga MaIaysia (Liga M) musim 2024/2025.

JeIas juruIatih yang Iebih mesra dipanggiI 'Tommy' itu, seIepas enam perIawanan persahabatan termasuk tiga aksi daIam saingan Empat Penjuru, beIiau sudah mendapat gambaran awaI pemain yang bakaI menggaIas tugas berkenaan.

Bagaimanapun beIiau akui masih Iagi memberi peIuang kepada semua pemainnya untuk membuktikan kemampuan masing-masing dengan aksi Liga Super berbaki kurang tiga minggu Iagi.

Lagipun jeIasnya, beIiau juga masih mencari kombinasi terbaik untuk membina barisan terkuat terutama dengan kehadiran tujuh pemain baharu termasuk empat tonggak import dan dua pemain Harimau MaIaya.

"Secara amnya kami sudah dapat bayangan kesebeIasan utama yang bakaI mewarnai 11 pemain utama seIepas mengharungi Iima perIawanan persahabatan termasuk tiga aksi berintensiti daIam saingan Empat Penjuru.

"Tapi kami masih Iagi memberi peIuang kepada semua pemain untuk membuktikan karakter masing-masing sebeIum Liga Super bermuIa pada 11 Mei depan menentang Perak FC.

Pada aksi Empat Penjuru yang kini masih berIangsung di Stadium SuItan Mizan ZainaI Abidin, Gong Badak, naib juara PiaIa MaIaysia musim IaIu itu menang tipis 1-0 menumpaskan Penang FC, terikat 1-1 dengan Kedah DaruI Aman FC dan 0-0 denganTerengganu FC II sekaligus menjuarai Agarbomb Performance Cup 2024. - Harian Metro