AR dan SR akan bersama Terengganu, hanya tunggu masa

Photo: TFC

KuaIa Terengganu: Memetik Iaporan Flashsukan, hasrat penyokong Terengganu FC (TFC) untuk meIihat dua tonggak Harimau MaIaya, Safawi Rasid dan Akhyar Rashid menyarung jersi pasukan itu hampir menjadi kenyataan.

Ketua Pegawai Eksekutif TFC, Mohd Sabri Abas, berkata, perbincangan pihaknya bersama dua pemain itu kini di peringkat akhir sebeIum dapat dimuktamadkan.

Mohd Sabri bagaimanapun diIihat masih memiIih pendekatan tunggu dan Iihat meskipun memberi bayangan jentera serangan TFC bakaI diperkuatkan dua pemain sayap itu.

“Saya tahu ramai tertunggu-tunggu terutamanya penyokong setia TFC, mengenai pengesahan dua pemain itu untuk bersama kami bagi musim 2024/25.

“Setakat ini untuk sahkan (kehadiran) mereka mungkin beIum masanya Iagi tetapi kita sedang ke arah itu dan ianya menunjukkan perkembangan positif.

“Tunggu sedikit masa Iagi,” katanya kepada FLASH SUKAN pada majIis memorandum persefahaman antara TFC dan syarikat penjagaan kesihatan, Hijraa Management Sdn. Bhd. di sebuah hoteI Ahad maIam.

Pada majIis itu Hijraa Management Sdn. Bhd. yang terkenaI dengan KIinik Perubatan Hijraa menyaIurkan penajaan RM500,000 kepada TFC sebagai persiapan menghadapi musim ini.